måndag 1 december 2008

Julstjärnor

Igår va jag och angelica iväg först för vi skulle se om vi hittade nån julstjärna till fönstrena. Hon hittade men inte jag. Sen hämtade jag Anki för hon ville handla lite så jag och albin åkte till henne. Så åkte vi till pappas grav och tände ljus sen åkte vi och handlade. Efter det så hämtade vi Daniel på jobbet. Så va det hem till mamma för hon bjöd på mat. Efter att vi va hos mamma så fikade vi hos Angelica och Mattias. För Mattias fyllde i förra veckan och Angelica fyller år idag så vi gav dom en blomma. Hennes mamma och frank va där med. Efter att vi va där gick vi tillbaka till mamma en stund och pratade lite med henne. Så va det hem och slöa framför tv. Nu är klockan snart 8 och jag ska med mamma på ett möte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar