söndag 15 februari 2009

igår alla hjärtans dag

Igår va det alla hjärtans dag. Jag och Daniel låg kvar i sängen jätte länge sen gick vi upp och åt lite frukost. Så åkte jag mamma och albin till kvantum och till blomster hallen. Jag köpte tulpaner åt daniel och fick tulpaner av mamma och albin. Sen åkte vi till Anki en snabbis och lämnade en blomma där. Så åkte vi vidare till pappas grav och tände ett ljus och la en blomma där. Senare åkte jag och daniel till italia och åt mat sen satt vi bara och kollade på tv hela kvällen och hade det mysigt.

Idag har vi varit en sväng hos angelica och mattias och druckit kaffe. Sen gick jag hem och bakade bullar så kom mamma och albin hit sen kom ann och så kom angelica och mattias och barnen senare kom nicklas också. så vi fikade lite. När alla gick hem så lagade jag mat å städade lite. Sen la jag mig i ett varmt bad. Nu väntar jag på att daniel ska bli klar så vi kan titta på film.

1 kommentar:

  1. Grattis till världens sötaste lilla Nova!! :-D
    Hon är verkligen jättesöt, stoort grattis till er <3

    //Jennifer

    SvaraRadera