tisdag 22 september 2009

Tisdag


Hej hej.

I förmiddags kom min mamma hit och fikade. När hon ringde mig vid halv 11 så kom jag på att jag skulle börja jobba en timme tidigare än vad som stog på mitt schema det va tur att jag kom på det då.

Så jag började kl 13 istället för 14 för jag och min chef skulle gå igenom lite saker. Innan jag åkte till jobbet så kom maria hit en sväng med.

Så på jobbet så blev det massor med nytt man skulle lära sig inför stängningen så det blev lite rörigt i mitt huvud en stund där men men man kommer väl in i det så småning om.

Dom ringde från optikern förut med och sa att kanten till mina glasögon hade kommit nu med som dom fick beställa en ny efter att ha repat dom när dom skulle rätta till dom.

Så jag får väl åka dit i morgon och hämta dom när jag har varit hos sjukgymnasten. Fick ett par extra dagar att jobba med denna veckan. Fick även schema för några veckor fram över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar