onsdag 3 mars 2010

jobbigt

Igår va jag och Nova först och körde Daniel till jobbet.
Sen åkte vi till mitt jobb för vi hade personalmöte.
Efter det så åkte vi direkt till dagis.

Fick meddelande utav Ann när vi va på dagis.
Hon undra om vi ville komma dit och ta en promenad med dom.
Så vi åkte dit. Vi tog våra barnvagnar och hundarna och gick ut.
Sen gick vi in och drack kaffe och åt lite lunch.
Vi bestämde att dom skulle komma hit idag.

I morse så körde vi Daniel till jobbet och så åkte vi hem en sväng.
Nova sov lite så fick jag väcka henne för att åka till dagis.
Sen efter dagis åt Nova lite och la sig och sov en stund.
Jag plockade lite här hemma.
Så kom Ann och Milo.
Så vi och på en promenad, så drack vi lite kaffe och så sen.
Så åkte jag och hämtade Daniel på jobbet.
Mamma och Albin va här inne en sväng med och gav Milo paket.

Sen har jag inte gjort så mycket jag har bara tittat på tv och badat och tagit det lugnt.

Jag mår inte så bra har haft huvudvärk i flera dagar och ont i kroppen och allmänt hängig.
Jag är väldigt trött och deppig. Inget är kul just nu.
Jag hoppas att det går över snart för det är lite jobbigt.
Usch va jag gnällde nu men så är det ibland

I morgon blir det dagis igen och sen ska jag jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar