fredag 30 juli 2010

Sjuk igen

Här om dagen sov Nova hos Daniels föräldrar för vi skulle jobba båda två.
Efter att jag hade slutat så ringde Yvonne och sa att Nova hade jätte hög feber och hade spytt.
Jag ringde sjukvårds rådgivningen och dom sa att blev det inte bättre under natten skulle vi åka in direkt annars skulle jag vänta till morgonen och ringa barnmottagningen. Så jag ringde barnmottagningen vi fick tid vid 9 igår. Så vi va inne och gjorde röntgen, tog prover och dom kollade på henne. Vi fick åka hem strax efter 1. Jag började jobba klockan 2 så det va bra att jag hann. Nova åkte tillbaka till Daniels föräldrar igen.
Nu ska vi kolla febern på henne varje morgon och kväll i en månad sen ska vi på åter besök.
Så vi får väl se vad som händer.

Jag är riktigt trött och sliten nu känner jag.
Nu sitter jag och dricker kaffe. Jag ska snart åka till jobbet igen och lämna Nova hos Daniels mamma och pappa. Det är tur att vi har dom som alltid ställer upp. Det är guldvärt.
Jag hade helst velat bara va hemma idag men så fungerar det inte. Jag jobbar från 9 till halv 8 ikväll.
Daniel är ledig i helgen i alla fall så det är ju skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar