söndag 18 mars 2012

Inte så uppdaterad.

Hej!

Märker att jag inte är så bra på att uppdatera här i bloggen.
Det har varit mycket jobb det sista, Nova har fyllt 3år.
Det har inte varit så mycket varken tid eller ork över.
Denna helgen har vi jobbat.

Ifredags så va Daniels bror Christian här och Lina så klart. Deras två små bebisar Vilma och Elsa va ju med också. Va så kul att få träffa dom i verkligenheten med :)

Idag är det min pappas 64års dag med. Så ett grattis till dig där uppe bland molnen med. Saknar dig!

I morgon ska jag jobba med. Daniel och Nova är lediga och på tisdag är jag och Nova lediga.
Då ska vi till mamma för på Onsdag fyller min älskade lille bror år så han ska firas!

Nu får jag hämta Nova ur duschen och så får det bli lite mys i soffan sen sov dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar