tisdag 24 november 2009

Jobb

Jag trodde aldrig att jag skulle orka upp till jobbet idag. Nova har skrikigt massor i natt, hon slutade nog inte innan fyra i natt. Jag började jobba halv 9 så jag va riktigt trött efter två nätter med dålig sömn.

När jag kom till jobbet så dammsög jag hela butiken. Det tar lång tid att göra det och jag hatar att dammsuga men det måste ju göras. Idag hade vi inte så mycket kunder och så mycket att göra så jag fyllde på lite från lagret. Måste ju hitta nått att göra annars går tiden så sakta.
Jag slutade halv 3 då åkte jag hem.

Daniel och Nova låg på soffan och sov båda två när jag kom hem. Sen lagade jag mat det blev köttbullar potatis och brun sås.
Efter maten så la jag mig och sov. Sen väckte Daniel mig halv 8. Då kom Ann.

Nova kröp från sitt rum till vardagsrummet idag. Det går fort nu men så fort hon ser oss så blir hon arg för då vill hon inte krypa mer för då vill hon att vi tar upp henne. Hon har nu 2 tänder med. Det är väl därför hon har varit så gnällig några dagar nu.

Jag och Daniel har tittat på film sen har jag duschat och nu ska jag snart sova.

1 kommentar: