onsdag 18 november 2009

Onsdag

Hej hej.
Först vill jag bara passa på att säga grattis till Ann och Niklas som har varit förlovade i tre år idag. Ni är underbara personer båda två.

Idag så har Emelie, Viktor och Tindra varit här.
Nova har varit lite gnällig idag och haft feber å så. Men nu sover hon gott. Hon somnade i mitt knä när vi tittade på film vilket inte händer speciellt ofta. Sen har jag varit och jobbat med. Vi har inte så mycket att göra på jobbet nu så det kan bli lite segt. Nova kröp ut till köket idag:)

Usch ju närmare julen kommer ju jobbigare blir det och ju mer saknar jag pappa. Jag saknar honom alltid som mest innan julen. Det är lite konstig men så är det. Kanske beror på att han älskade julen så mycket. Iår känns det extra jobbigt för det är Novas första jul och jag hade velat ha honom här. Jag hade velat att han hade fått träffat henne och att hon hade fått lära känna sin morfar. Julen är jätte mysig när den väl är här men innan får jag alltid sån ångest för det är så mycket som ska göras och som man vill göra. Iår ska vi va hos oss på julafton med. Det ska faktiskt bli ganska skoj. Jag hoppas att det blir bra.

Imorgon är jag ledig. Då ska Ann komma hit en sväng innan jobbet och hämta lite grejer och så. Nova är 9 månader i morgon. Tiden går så fort.

Nu ska jag gå och lägga mig natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar