måndag 21 december 2009

Grött och julklapps spel

Idag har jag först jobbat.
Det va helt sjukt vad vi hade mycket att göra idag. Vi hade mycket folk som stökade ner och mycket otrevligt folk. Jag ville bara gå hem en stund där kände jag. Jag blir så irriterad.
Daniel och Nova har varit och hälsat på Linda i halmstrad. Hon fyllde år igår. Så grattis till dig Linda i efterskott.
Sen gick vi till Helena. Där va mamma, Albin, Anki, Ella, Daniel, Angelica, Mattis, Johanna, Wilma och Maya. Vi åt grött och spelade julklapps spelet.
Det har blivit lite som en tradition att göra det varje år och brukar bli väldigt trevligt och roligt.
Sen gick vi hem. Jag la Nova för natten och så började jag göra lite julgodis.
Angelica kom förbi med en julklapp till Nova.
Den ska hon få öppna i morgon lite före men men det gör inget.
Nu ska jag sova ska upp tidigt i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar