lördag 26 december 2009

julen

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Jag har inte haft tid och ork.

I tisdags så va vi på ullared.

Ionsdags så jobbade jag först. Sen köpte jag dom sista julklapparna och handlade en gran.
När jag kom hem så städade vi och klädde granen.
Sen gjorde jag julgodis och fixade skinkan och färgade håret.
Sanna och Kenneth va här dom åkte inte förrän vid 2 på natten.
Daniels syster Linda kom då med. Hon hjälpte mig massor med Nova.



Så va det julafton.

Jag gick upp och satte på kaffe och då va Linda och Nova redan uppe. Nova fick mat.
Sen gick jag in och väkte Daniel.
Jag gick till Angelica och tog en kaffe.
När jag kom hem så åt vi gröt. Så duschade vi och gjorde oss i ordning.
Så va det dags att börja med maten. Vi hade en riktigt mysig jul men jag va väldigt stressad innan men jag fick mycket hjälp och det är tacksamt.
Nova fick jätte fina julklappar. Hon fick en jätte fin överåll.



På juldagen så kom farmor och farfar hit och åt julmat. Det va trevligt.
Så åkte Linda hem igen. Vi åkte till Sanna och Kenneth en stund jag och Nova åkte hem före Daniel för jag orkade inte. Jag mår lite dåligt.

Idag har jag varit hemma från jobbet. Det ska jag va i morgon med men sen hoppas jag att det är bättre.
Idag fyller brorsan år med han fyller 36 fast han säger 25 han har blivit för gammal för att minnas vad han fyller. Grattis på dig.
Nu ska jag gå och lägga mig så kanske jag blir frisk nångång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar