måndag 9 augusti 2010

kort

dag började jag jobba klockan 8. Vi skulle flytta om att skor i en annan ordning. Det ska va klart tills på torsdag så det va bara att börja.
Så jag och stefan började med det direkt på morgonen. När jag gick vid 2 så va de 4 första hyllorna klara.
När jag slutade så åkte jag till torpa och hämtade mitt packet med kort i.
Det va kort från Nova dop, födelsedag, jul, nyår och lite andra.
Så nu har jag satt in dom i album. Men jag måste skaffa ett till album för att alla ska få plats.
Har jobbat mycket det sista så jag höll på att somna i soffan förut men precis när jag höll på att somna rev Nova ner nått på golvet.
Nu sover hon och jag och Daniel ska snart titta på en film.
Imorgon ska Nova till dagis igen där hon inte varit på 4 veckor får se om det går bra. Jag hoppas på det och tror att det kommer att gå bra.
Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba sen är jag ledig på fredag:)
Ska bli så skönt att få en dag ledigt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar