torsdag 5 augusti 2010

Tiden

Det blir inte mycket tid över till att sitta här och skriva nu. Det är därför det tar några dagar i mellan ibland.
Jobbar mycket i ett par veckor nu.
Så den tiden man är ledig vill man va med familjen.
Jag har precis kommit från jobbet har hunnit göra i ordning lasangen så den står i ugnen nu.
Nova sover hon sov i bilen när jag hämtade henne.
Om en timme slutar Daniel jobbet så då ska jag hämta honom.

Jag har så ont i min kropp just nu men värst är handleden.
Jag hoppas det går över snart.

3 kommentarer:

  1. du får vara rädd om dig. Ingen som tackar dig om du går i sönder! Ta vara tiden med familjen, den är värd allt förutom mig då :-) kram på dig söt.

    SvaraRadera
  2. Såg att ni varit på leklandet på trestad med sötnosen. Har sett det flera gånger när jag åkt förbi. Är det något att ha och hur ligger priset på det?

    Håller med ann, var rädd om dig <3

    SvaraRadera
  3. Ann: Ne jag vet det men jag är ledig på fredag och det ska bli så skönt. Ja det försöker jag ta vara på så gott det går.

    Linda: Det va Erika som tog med Nova dit å jag vet inte hur det är. Jag vet att det inte är så stort som i göteborg men det är nog ganska bra ändå. Priset är hundra kronor för barn över 1år. Och som förälder betalar du inget. Men Nova hade iaf haft det jätte rolig och hade lekt i två timmar och sen hade hon sten somnat. Hur går det med magen inte långt kvar nu. Börjar du bli nervös??

    Jag försöker va rädd om mig. Det får ni med va..

    SvaraRadera