söndag 30 oktober 2011

25 års fest

Igår så körde jag först Daniel till jobbet. Så åkte jag och Nova hem till mamma. Där åt vi frukost och jag fick lite kaffe. Sen gick jag och lämnade Nova hos Marita. Hon va där istället för på dagis. Så hon va med Marita på marknaden och sen på Evelinas dop. Jag åkte till jobbet. Hade en del att göra på jobbet igår men gick ändå rätt så bra.
Efter jobbet åkte jag och hämtade Nova och så fort hem. Fick skynda mig att göra mig i ordning. Sen gick vi till Daniel föräldrar och lämnade Nova som har sovit där i natt.
Så åkte jag coh Daniel till Andreas och Elin. Där gick vi god smörgås tårta och cheescake. Det va super gott. Vi hade en jätte trevlig kväll och va nog inte hemma förrän vid halv 3 då hade klockan redan varit 3 en gång. Trots att vi fick sova en timme längre idag så va jag jätte trött när kklockan ringde vid kvart i 9 i morse. Men det va bara att gå upp och göra sig iordning och åka till jobbet.
Behövde dock inte jobba hela dagen. jobbade bara till 3. D åkte jag hem till Daniel föräldrar och hämtade nova.
Sen har vi bara tagit det lugnt i soffan jag och hon. Nu har vi varit och hämtat Daniel på jobbet.
Nova sover och för mig och Daniel blir det ett avsnitt av Dexter sen blir det sova för min del. Jobb som gäller i morgon med och jag är väldigt trött så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar