måndag 17 oktober 2011

Trött

Har jobbat idag och i helgen. Idag va det sjukt jobbigt att komma upp ur sängen så fruktansvärt trött. Nova va också trött och ville inte gå upp. Jag jobbade kort dag idag vilket va väldigt skönt.
Sen hämtade jag Nova på dagis och så åkte vi hem. Lagade mat och försökte plocka lite och fixa här hemma.
Daniel sov när vi kom hem.
Igår va jag och Nova hos mamma en sväng efter jobbet. När vi skulle gå hem så gick nova först bort till våran gamla lägenhet men sen följde hon allt med till bilen istället.
I morgon är vi lediga både jag och daniel. Så får bli att fixa lite mer här hemma så bi får ordning nångång. Jag hoppas att dom snart kommer och tapetserar så vi kan få färdigt allt. Nu säger jag god natt.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar