onsdag 25 januari 2012

Inskolning

I måndags började Nova på sitt nya dagis. Då va både jag och daniel med. Det gick jätte bra. Hon började leka direkt.
Efter va det dags att åka och jobba.
Igår körde jag daniel och nova till dagis så åkte jag till jobbet.
Igår gick daniel ifrån dagis en stund. Han gick till Linda och drack kaffe.
Det hade gått bra då han va borta med.
Idag va hon också själv en stund. Hon åt även mat där idag.
Jag har jobbat hela dagen. I morse hade vi personal möte först.
Det va ett tag sen vi hade det så det va behövligt.
I morgon ska jag lämna nova och vi ska jobba båda två så det är första dagen som hon är riktigt själv hela tiden. Jag tror att det kommer att gå jätte bra. Hon säger att hon har nya kompisar på det nya dagiset.
Barna på dagis hade sagt att Nova hade en cool pappa med.

Fick ut en bra lön denna månaden med tänk om man för en månad inte hade några räkningar va skönt det skulle va. Det hade varit kul. Men det är skönt för nu är dom betalda.

Nu ska jag mysa med min familj innan det är dags att sova.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar