lördag 21 januari 2012

Jobb helg.

Igår jobbade jag en jätte kort dag. Malins sista dag hon oss. Nästa vecka ska hon stå på egna ben :) kommer gå toppen bra. Sandra kom till oss på jobbet igår med och fixade lite i vårat fönster alltid lika kul då hon kommer.
Direkt efter jobbet så blev det ett hårt pass på gymmet.
Varenda muskel i kroppen värkte efter och idag har jag träningsvärk kan man ju säga.
Sen åkte jag och Nova hem och började med maten så vi kunde äta då daniel kom hem.
Sen blev det en film och Nova gick och köpte lite godis. Sen va det soffmys hela kvällen.

Idag har jag jobbat. Tänk att det ska va så svårt att komma upp ur sängen på morgonen. De problemet hade jag aldrig tidigare.
Efter jobbet idag åkte jag och Nova och hälsade på mamma. Ella va hos mamma med. Vi gick över till Angelica och barnen en sväng med. Jag fick kaffe och Nova lekte med Maya. Så gick vi tillbaka till mamma allihopa. Där hon hade tagit fram grönsaker och dipp.
Nu är det snart dags att gå och krama kudden. Ensamt då daniel jobbar kväll och tränar efter jobbet så honom ser vi inte förrän i morgon.
I morgon blir det att jobba och så får vi se om jag orkar ett pass på gymmet efteråt.
Novas sista dag på detta dagiset i morgon.

Natti natti


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar