söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Dagen idag började med att jag och Nova gav Daniel frukost på sängen.
Så låg vi kvar en stund och tittade på tv.
Sen gick vi upp och gjorde oss i ordning.
Angelica och Maya kom hit en sväng sen.
Marita ringde och frågade om vi ville åka med till Hunneberg och åka pulka och det är klart att vi ville. Så vi packade ihop lite kaffe och kakor å så åket vi. Det va jag, Daniel, Nova, Marita, Mattias, Susanne och Denise.
Det va jätte kul och mysigt. Men det blev lite kallt.
Senare gick jag till Angelica och tog en kaffe, jag hade tråkigt Nova sov och Daniel satt vid datorn.
Gick en sväng till mamma med och sa hej.
Sen gick jag hem och jag och Nova tog ett bad. Hon älskar att bada. Synd bara att hon inte tycker lika mycket om att tvätta håret:p
Sen har jag bara tittat på tv och tagit det lugnt.
Nu ska jag och Daniel snart se på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar