torsdag 18 februari 2010

Dagen

Ett år sen.

Idag så gick jag och Nova upp vid kvart över 8.
Jag plockade lite och så lekte vi lite på Novas rum och så.
Sen började jag jobba klockan 1.
Jag skulle ha slutat kvart över 6 men slutade i stället halv 8 för Kajsa mådde inte så bra så hon gick vid 6 istället.
Idag har det iaf funnits en del att göra på jobbet.
Efter jobbet så åkte jag och handlade grejer så jag kan göra tårta.
Nu har jag städat i badrummet.

Imorgon är det Novas 1års dag.
Liten blir stor.
Det är skrämmande vad fört tiden går. Jag kan inte fatta att hon redan är ett år.
Jag tyckte inte att det va längesen hon föddes och jag gick med magen.
Man glömmer fört med. Jag minns ju knappt när Nova va riktigt liten.
Så imorgon blir det lite kalas här.

Jag är väldigt trött på denna snön nu nu vill jag att det ska försvinna.

Jag vet inte om det är någon som läser min blogg men jag skriver iallafall.

4 kommentarer:

  1. Hallu gumman!!

    Ja så där TJOCK va du för ett år sedan.. kan man inte tro idag du :-) året för Nova har gått skit fort ju.. tyckte nästan det va i går du födde ju. milo längtar tills i morgon då han äntligen ska gå på sitt första barnkalas :-) hehe som han längtat.

    Klart jag läser din blogg. Visste du om att jag oxå har en fast jag har inte uppdaterat den på 2 år :-) *ler* Milo har oxå en blogg , men kan inte adressen i hövet ;-) ses i morgon hörru du du . :-)

    SvaraRadera
  2. Jag läser ju din blogg gumsan :D

    Grattis till Nova, önskar jag kunde va med er idag :)

    Kram storasyrran :)

    SvaraRadera
  3. Snart är jag så stor :P Galet

    SvaraRadera
  4. tack för era kommentarer.. tack för idag Ann.

    Lotta jag det önska jag med. men man får ju inte alltid som man vill.

    Ja Linda det är galet

    SvaraRadera