onsdag 17 februari 2010

Begravning

Idag har det varit en väldigt jobbig dag.
Nova vaknade föst halv 6 i morse och då va jag jätte trött.
Så va Trubas begravning idag.
Det va väldigt jobbigt men samtidigt väldigt fint.
Det va en väldigt bra begravning.
Han som pratade gjorde det bra och tog upp många glada minnen för alla tror jag.
Men det är alltid svårt när någon som man tycker om dör.
Det lämnar mycket tom rum och mycket saknad.
Sen efte att vi varit och fikat i bowling hallen så åkte jag hem.
Jag gick och la mig och sov i ett par timmar.
Nu har jag bara tagit det lugnt och tittat på tv.

Detta skrev jag till kortet på blomman till begravningen.

Du har nu somnat in i stor saknad.
Du har betytt mycket för många.
Tack för allt du lärt oss och för all kärlek du har gett.
Vi hoppas att du nu vilar i frid utan smärta och bekymmer.
Du kommer aldrig att glömmas.
Det gör ont i mångas hjärta just nu.
Det kommer att ta tid innan man förstår att du inte kommer att vara i hallen med ditt leende när man kommer dit du va ju alltid där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar