fredag 22 juli 2011

Dagen

Idag så tog vi en lugn morgon. Sen körde jag daniel till jobbet och hämtade Novas regnkläder och stövlar på sommar dagiset för jag kom på att det kan va bra att ha dom på hennes vanliga dagis nu i helgen.
Så åkte jag och Nova till Maria och drack kaffe och Nova lekte. Vi lämnade tillbaka Bilstolen som Anki lånat till Ella av Maria.
Sen va det handling som stod på schemat. Peter och Marita behövde med handla så jag åkte och hämtade upp dom så åkte vi till överby. Så nu är kyl och frys fyllda. Det är aldrig fel. Passade även på att köpa några flyttkartonger så nu kan vi börja packa inför flytten :)
Så blev jag och Nova bjudna på mat hos Peter och marita. Egen fångad makrill är inte fel.
För en stund sen så va jag och hämtade daniel på jobbet och nu blir det att gå och lägga sig för i morgon är det jobb som gäller.
Sänder även en tanke till Norge en dag som denna.
Sov gott alla.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar