söndag 3 juli 2011

Hemma

Igår kom vi hem igen.
Jag kan säga att jag redan saknar dom och att Nova tjatar om dom.
Men samtidigt så är det väldigt skönt att vara hemma igen.

Har haft en jätte bra tid hos min kära syster. Vi har varit på Leos lekland, varit och badat, varit på festivalen men också bara tagit det lugnt.

I fredaags kväll strax efter 22:00 åkte vi från Lotta och dom. Vid halv 6 på morgonen va vi i Ockelbo och stannade och åt frukost hos min moster. Strax förre 10 tiden va vi i örebro. Där vi stannade hos min mormor i några timmar. Där åt vi mat och drack lite kaffe och bara tog det lugnt. Vi va här hemma runt 18 tiden.

Idag har jag och Nova varit ute en stund på lekplatsen och så.
Sen kom Ann, Niclas och Milo hit så vi drack lite kaffe och tjöta.
Sen åkte jag och Ann till maxi och handlade lite mat.
Nu ska jag gå och göra lite tacos tänkte jag.

1 kommentar: