lördag 30 juli 2011

Lördag



Idag har jag jobbat. Det har varit en riktigt lugn dag på jobbet.
Fick gjort lite sånt som man annars aldrig hinner med så det va bra.
Inhandlade 2 par byxor med :)
Nova har varit med Marita idag eftersom att Daniel skulle i väg med sina jobbarkompisar och kommer inte hem förrän i morgon. Så Nova ska va hos Marita imorgon med.
Nova har haft jätte kul med Marita dom har åkt buss med Mattias så har dom varit ute och lekt.
När jag kom och skulle hämta henne så va dom hos Marie och Nova badade i hennes pol i 2 timmar. Så grillade vi lite korv.
Nu sover hon sen länge. Hon somnade nästan direkt när vi kom hem igen.
Så jag har passat på att rensa lite bland mina kläder.
Saknar min älskling känns konstigt att gå och lägga sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar