onsdag 7 september 2011

BVC


Idag hade vi tid till BVC vis 11. Så jag och Nova hade en lugn morgon här hemma lite morgon mys. Så åkte vi till BVC. Hon väger nu 14 kg och är 89cm.
Hon kollade även pratat och så och allt va bra.
Sen körde jag Nova till dagis och jag åkte till jobbet.
Idag på jobbet har vi packat massa sommarlov som ska skickas.
Sen hämtade jag Nova på dagis så åkte vi och hälsade på Linda och Liam.
Nu ligger Nova i sängen och sover efter lite mamma dotter mys.
Jag hade tänkt att jag skulle rensa och packa lite men energien är helt slut.
Så det är lite av en besvikelse kanske ska tvinga mig att göra lite ändå.
Daniel har utvecklingsdagar så han kommer inte hem förrän i morgon.
I morgon är det först p-möte på morgonen sen ska jag jobba 14-19:30.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar