fredag 30 september 2011

Nyckeln

I morse så va jag och Nova och hämtade nycklarna till den ny lägenheten. Så lämnade vi av lite saker där med. Sen åkte vi hem och tog en kopp kaffe hos Angelica sen packade vi bilden igen med kartonger och åkte och lämnade.
Så åkte vi med angelica och handlade. Köpte en förtidig födelsedags present till Daniel med. Sen åkte vi hem så gick jag och lämnade Nova hos Marita så hämtade jag Daniel. Hem och hämta mer grejer Peter hjälpte till att köra lite med.
När vi hade lämnat av kartongerna i Trollhättan så stannade Daniel där och började plocka i hop ikea sakerna. Han föräldrar kom och titta med och jag åkte och hämtade lite mer saker. Åkte bara och lämnade det sen åkte jag hem och hämtade med och hämtade Nova. Hon hade varit duktig och hjälpt Marita och städa.
När vi kom till Trollhättan igen så hade Ann kommit dit med hon skulle lämna nycklar till mig men det glömde hon.
Daniel fortsatte skruva och jag och Nova packade upp kartonger.
Så nu har vi precis kommit hem nästan så nu blir det att sova. Är helt slut och ska upp och jobba i morgon med så sömn de behövs.
Natti natti


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar