söndag 4 september 2011

Såld

Denna helgen har vi jobbat. Igår efter jobbet så va jag och Nova hemma hos angelica och barnen en stund. Barnen lekte och så spelade vi kort.
Sen hämtade vi Daniel på jobbet.
Det kom ett par hit på förmiddagen och kollade på soffan med.
Idag så gick vi upp tidigt.
Körde Daniel till jobbet sen åkte jag och Nova hem en stund. Vi tittade lite på tv och kg drack kaffe. Sen städade vi Novas rum och målade.
Sen körde jag henne till dagis.
Idag jobbar Daniel länge för det va en som va sjuk på hans jobb.
Så han slutar om en liten stund.
Jag och Nova har varit hos mamma. Nova gick över till Maya och badade med och jag tog en kaffe.
Dom va här och hämtade soffan förut med efter att dom bestämt sig för att köpa den.
Nu gosar jag och Nova i sängen och tittar på tv.
Snart dags att sova ska upp och jobba i morgon.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar