lördag 25 oktober 2008

Ja nu börjar klockan bli mycket. Jag sitter hos min "extra familj" har druckit lite kaffe och tittat på dansbandskampen. "Pappa Peter" är lite arg och besviken för att Date åkte ut först och för att det blev fel på deras ljud. För förstärkaren va inte på så gitarrerna hördes inte.

Förut så va jag mamma och min lillebror Albin ute och gick en sväng vi gick till en kompis som jag fick lite mamma kläder av och dom kan komma väl till användning. Sen när jag kom hem så fikade jag med mamma, lillebror, Angelica, Mattias och deras barn och sen kom Maria och Nell och drack kaffe med. Mamma åkte och köpte pizza sen så jag gick till henne och åt lite och då ville Albin spela uno så det gjorde vi men jag förlorade.

Nu ska jag sätta mig och titta på beck och sen ska jag åka och hämta Daniel i stan. Han är med ett par kompisar ikväll och firar hans födelsedag lite:)

Glöm nu inte att man ställer om klockan inatt och man stället tillbaka den så här dags på året, och det som ni alla vet betyder sovmorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar