fredag 31 oktober 2008

20 veckor kvar.

Idag har jag gått halva graviditeten. Så nu va det bara hälften kvar. Det vill säga 20 veckor eller 140 dagar. Men det har ju gått väldigt fort dom första 20 veckorna tycker jag iallafall. Nu börjar magen bli ordentligt stor och ivägen med men det är väl bara att vänja sig för större kommer den ju att bli. Jag hoppas att det snart ska börja kännas på utsidan me så att Daniel får känna att det faktiskt är ett litet liv där inne i magen.

Idag är det Halloween me och det har varit massa med barn här och sagt bus eller godis. Tur att jag va och köpte godis förut idag:P

Jag har hjälpt mamma att byta rum på Albin och Andreas idag me sen lagade jag mat och det blev tacos för det hade mamma planerat att vi skulle äta. Jag fick Anton till att hjälpa mig med att skära lite grönsaker å det tyckte han va jobbigt för han inte viste hur han skulle skära dem. Nu sitter jag och dricker lite kaffe och Daniel grejar med sin meidacenter som han fick hem igår.

1 kommentar: