söndag 26 oktober 2008

Lata dagar

Hmm igår blev det inte så att jag behövde hämta Daniel för han åkte till Göteborg med sina kompisar:)

Idag har jag mest bara slöat va hos angelica och mattias en stund förut och pratade lite med Maya med. Hon låg på golvet och va så nöjd så. Sen gick jag till Maria och drack lite kaffe. Då kom Daniel hem med. Så vi har ätit lite och tittat på lite film men Daniel somnade så vi såg inte klart det. Albin är här med och vi sitter och väntar på att min svägerska ska komma med barnen och med smörgåstårta som jag varit sugen på i flera dagar. Det ska bli super gott.
Jag och Daniel ska nog sova i hans gamla lägenhet inatt så att Anne och barnen får plats och så Daniel får sova så han orkar upp och jobba i morgon. Det är tur att vi inte har flyttat hans säng än:P Det ska bli kul att träffa dom igen har inte träffat barnen på jätte länge nu. Jag hoppas att dom stannar tills i morgon eftermiddag iaf så vi hinner träffas lite.

Nu är denna veckan slut och snart denna månaden med. Tiden bara springer iväg tycker jag. veckorna bara går och inget nytt händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar