torsdag 30 oktober 2008

shopping

Igår var jag, mamma och anki på överby vi köpte en gravlykta till pappas grav. Sen Hittade mamma ett par tröjor på hm, jag och anki handlade varsin tröja på vero moda och dom hade klubbdag igår så vi fick en väska med lite saker i när vi handlade.

Sen handlade mamma och anki lite mat och dricka på coop sen åt vi korv.

Mamma körde mig från överby sen till kuratorn för där skulle jag va klockan 1 och så körde hon hem anki sen väntade hon på att jag blev klar. Då åkte vi och hälsade på min kusin Annelie och hennes barn. Hon fick en son för två veckor sen så jag gav dom lite kläder som jag köpt. Så vi satt där och pratade i ett par timmar sen hämtade vi albin på fritids och åkte hem.

Mattias, Peter, Rasmus och patricia kom hit med för dom skulle ut till Lipz igår kväll och det va halloween tema så dom ville ha lite hjälp och bli sminkade och så å jag stället självklart upp:P

Så var jag och hämtat Daniel på jobbet på kvällen och sen på natten så hämtade jag Mattias, Peter och Rasmus från Lipz. Dom hade haft väldigt rolit iaf.



Hade super ont i huvudet igår så jag hoppas att det håller sig borta idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar