söndag 9 november 2008

Fardag.

Igår gick Daniel ut med Andreas och jag satt hemma och hade det mysigt framför tven. Sen på natten åkte jag och hämtade Daniel och då hittade jag Ann men så hon åkte med oss hem. Så idag har Daniel varit lite dålig kan man väl säga.
Jag, mamma, Albin och Anki har varit på pappas grav och satt dit en blomma och tänt ett ljus idag. När jag kom hem så åkte jag och Daniel till överby och åt mat. Innan vi skulle till hans föräldrar på fika. Där fick vi tårta och bullar. Det va super gott!!

Nu ska jag och Daniel snart börja titta på one tree hill. Vi har lånat dom första två säsongerna av Daniel lillebror Kristoffer. Daniel har inte sätt nått av one tree hill och jag har missat några avsnitt här och där och jag tycker att den serien är jätte bra så vi ska titta från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar