lördag 1 november 2008

Städa

Förut va jag och Daniel hos Angelica och Mattias och drack kaffe innan Daniel skulle gå till jobbet. Sen gick jag hem för jag skulle städa. Har plockat ur allt ur skåpena i köket och torkat ur dem så nu är det fint i dem och utanpå men utan på så syns det inte så mycket att man städat av dom. Så puttsade jag fönstrena mellan köket och vardagsrummet men det blev inge bra:S Så har jag skurat av toaletten, badkaret och handfatet å så har jag dammsugit. Har en del kvar måste damma sovrummet och så men det får jag ta i morgon om jag orkar. Annars så går det ju ingenstans tills på måndag heller för då har jag ju tvätttid me å då kan man ju passa på att städa då me men då får jag väl ta och försöka få iordning i min garderob. Men har iaf plockat ordning på böckerna så nu är det ganska så bra i bokhyllan me:) Det är tråkigt att göra men det är ju sånt som måste göras me och det känns bra efteråt.

Denna rökningen tar kål på mig ibland. Ibland går det jätte bra och ibland är det döden. Blir super deppig och jätte irriterad när jag blir så röksugen. Känns som att man bara vill gå under jorden då. Det är super jobbigt.

Nu väntar jag på att Daniel ska sluta så jag kan hämta honom för vi ska åka och handla lite mat. Behöver fyllas på lite i skåpen å så:P Men det är några timmar kvar till han slutar så får försöka hitta på nått så länge kanske ska börja med sovrummet ändå. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar