måndag 3 november 2008

Igår va en riktigt seg dag latade mig mest och låg på soffan. Ann kom en sväng och drack kaffe bra annars hände inget.

Imorse så körde jag iväg mamma för hon skulle på utvecklingsdagar å då ville hon inte ha bilen stå på jobbet. När jag kom hem så la jag mig en stund till och kramades lite med Daniel. Å sen va det bara att gå upp och ta tvätten för jag hade tvätt tid idag. Va hemma hos Angelica och Mattias en sväng, så åkte jag och Daniel till överby sen kikade lite på em och sen va vi på coop för vi skulle handla mollys så vi kunde sätta upp takfläkt. Så när vi kom hem gick vi en sväng till Maria och Mojje och drack kaffe sen gick vi hem och jag lagade mat och Danile satte upp takfläkten. Vi åt tacosallad. Det va jätte gott. Jag har super ont i magen har haft i ett par dagar nu känns som att hela magen drar ihop sig. Bebisen har varit ganska lugn där inne idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar