fredag 7 november 2008

kaka




Idag har varit en latdag. Vi gick inte upp ur sängen förrän klockan va 2. Då tog vi en liten promenad till kiosken å så gick vi till Maria och Mojje. Vi drack kaffe och Mojje brände ut en film till mig som heter Nell den är jätte bra. Jag och Daniel ska titta på den ikväll. Han har inte sett den och det är en sån film man kan kolla på flera gången.


Sen blev det hem och laga mat. På dagens middag stog det Lax, potatis, dillsås, citron och gurka. Till det drack jag citronvatten. Det va super gott. Samtidigt så passade jag på att baka en kaka med som vi ska äta till filmen sen tänkte jag.

Daniel köpte en ps3 igår så den har han roat sig en del med:P



Tack Ann för din kommentar!!!

1 kommentar:

  1. Filmen Nell, är det den vi såg i skolan? Saknar dig hjärtat.

    SvaraRadera