måndag 5 oktober 2009

Myspys

Idag har jag först varit och jobbat. Jag jobbade 10.30 till 17.30. Å jag hann städa köket på jobbet innan öppning och innan dom andra kom. Det behövdes verkligen.
Sen va Ann och Niklas och dersa hundar Embla och Simon här.
Nova satt och åt när dom kom så dom åt matrester från henne. Hon försökte fånga deras tunga:P
Så va min bror Stefan här en sväng förut med, innan Ann och Niklas kom. Så vi satt och pratade lite och tog en kaffe.
Min andra bror Peter va inne på jobbet förut med.
Sen efter att Ann och Niklas hade åkte så har jag och Daniel haft lite mys.
Vi har ätit kyckling och chips. SÅ delade vi på en flaska vin och tittade på 2 filmer.
Först Wallander och sen Johan Falk.
Nu har vi precis duschat och ska snart sova.
Imorgon är jag ledig så det är sova morgon.
Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar