onsdag 14 oktober 2009

onsdag sista dagen i stockholm

Hej.
Dagen har varit bra. Först på förmiddagen tog vi det bara lungt. Vi gick en liten promenad bara.
Så kom Kristian hem från jobbet.
Då åkte vi och åt mat. Det jag åt hette mums mums. Daniel valde. Det va pasta me pastasås det va jätte gott.
Sen va vi bara här en stund.
Så gick jag Daniel och Nova till affären å handlade lite. Ja Nova gick ju inte hon åkte vagnen.
Idag har det varit jätte kallt ute med. Usch gillar inte när det blir kallt.
Sen har vi ätit lite smörgås och så efter att Lina kom hem från jobbet med.
Så tittade vi på halv 8 hos mig och sen på bonde söker fru.
Nova sover nu sen en ganska lång stund tillbaka. Jag ska snart gå ut och ta in hennes vagn.

I morgon åker jag till Charlottenberg. Ska va där till på söndag.
Daniel och Nova ska va kvar här i stockholm till på söndag eller måndag.
Känns lite jobbigt faktiskt. Det blir lång tid utan dom.
Jag kommer att sakna dom super mycket.
Hej då så länge ha det toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar