tisdag 13 oktober 2009

resa

Hej hej.
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Jag har haft fullt upp på dagarna och kvällarna har jag varit helt slut.
I söndags åkte vi till min mormor utan för Örebro.
Igår så när vi hade gått upp och gjort oss i ordning så åkte vi och hälsade på hos min gammelmormor som bor i Nora.
Vi gjorde mat tillsammans och drack lite kaffe.
Sen åkte vi tillbaka till min mormor och lämnade nyckeln till henne och så.
Så blev det att fortsätta vårat åkande till Stockholm.
Så vi va väl framme här vid 6 halv 7 igår. Då åt vi lite och tittade på tv.
Idag har vi varit på Ikea och i ett köpcentrum å tittat lite. Så åt vi mat där. Thai buffe. Det va gott.
Sen sov vi en stund när vi kom tillbaka. När vi vaknade så hade Kristian och Lina kommit hem så då åt vi lite å tittade på tv.
Nu sitter jag och Daniel lite vid datorn. Nova sover sen länge. Det ska jag snar med göra.
Sov gott Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar