torsdag 1 oktober 2009

tordag å ny månad

I morse ringde Ann å ville komma hit och dricka kaffe så hon kom hit.
Så åkte jag och Daniel till överby och hadlade. Ann va här me Nova så länge.
Sen gick jag igenom lite av mina kläder. Plockade fram lite gammalt som jag kan ha nu igen.
Så kom Anki och Daniel och lilla Ella hit.
Vi gick till Peter och Marita en stund.
Å så va det att gå hem och göra sig iordning för jobbet.
Nova somnade hos Peter och Marita så hon stannade lite extra.
Så åkte jag till jobbet. Började klockan 16.00. I dag va det supershopping på överby så det va öppet till 22.00. Så jag Slutade 22.30 idag.
Men vi har haft en del folk på jobbet idag.
Gick till apoteket och hämtade ut lite saker innan jag började jobba förut med.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Ha det så bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar