fredag 3 december 2010

Har besök

Igår kom Lotta, Tony och Jesper hit så dom va här hemma när jag kom hem från jobbet igår kväll.
Så dom va i full gång med maten när jag kom hem. Anki och Ella va också här då.

När jag hjälpte till och bära in varorna vi fick på jobbet igår så gjorde jag nått med ryggen. Så den är inte vad den borde va, gör så fruktansvärt ont. Jag har inte sovit i natt för det slutade med att jag la mig på soffan med benen på ryggstödet. Men mycket sömn blev det då inte.

Idag gjorde Daniel och Tony tacos till middag sen har vi bakat pepparkakor med barnen. Lotta gjorde några jätte goda kakor förut med tror det va några dumlekakor av nått slag. Goda va dom iaf.

Imorgon ska jag och Daniel passa Jesper för Lotta och Tony ska åka till ullared och handla så är nog planen iaf.

Nu är det snart dags att säga tack och god natt för nu är jag trött och det är en dag i morgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar