onsdag 8 december 2010

Senaste dagarna

Igår så va vi mest bara hemma och tog det lugnt. Jag och Lotta va och hämtade andreas tjej anglica vid tåget bara och sen åkte vi och handlade lite middags mat bara. Lotta och Tony bestämde sig för att stanna tills i morgon i stället för idag med. Igår kväll kom mina lillebröder hit en sväng med. Jag och Lotta slog in lite julklappar och kollade lite skor och så med.
Idag har jag jobbat. Lotta och Tony kom till jobbet förut och Tony köpte ett par skor med. Daniel och Tony va och handlade lite chips och så när jag kom hem från jobbet. Lotta hade varit gullig och satt på lite kaffe till mig när jag kom hem. Jag har blivit lite bortskämd med att kaffet står på när jag går upp på morgonen. Nu sitter vi och myser i soffan.
Imorgon ska jag jobba hela dagen och efter jobbet så blir det julbord på buddies.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar