fredag 17 december 2010

Veckan

I början på veckan så gjorde jag nog inte så mycket. Inget som jag minns iaf. I onsdags fick jag börja jobba senare för jag hade tid på vårdcentralen på morgonen. Så nu har jag fått en kräm och kortison och fått tillbaka mina b12 tabletter. Jag har jobbat nu i tre dagar så idag när jag gick från jobbet så va det skönt att veta att va ledig i helgen. Stressen och ångesten inför jul har börjar komma som varje jul. Har en massa saker jag skulle behöva göra just nu ändå sitter jag här helt handlingsförlamad som vanligt i
Och tänker på allt jag borde göra. På tisdags ska vi på en lägenhets visning :) vi får väl se om det är nått vi kanske gillar. Ne nu får jag allt ta mig i kragen och göra nått när Nova ändå sover.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar