tisdag 28 december 2010

lite blandat

Idag åkte jag till överby för att köpa mat. Mat blev inhandlat så gick jag och kollade lite i affärer med. Jag köpte två mjukis set åt Nova och en kjol.
Jag köpte även en tröja åt mig och ett par träningsbyxor.
Jag är super nöjd.
Sen har vi lagat lite mat här hemma och bara slappat idag med. Nova och Daniel är ju inte riktigt bra än.
I morgon ska jag jobba och på torsdag och på fredag.
Sen får vi väl se vad som händer efter jobbet på fredag det är ju trots allt nyår så nått får man väl hitta på. Vet inte vad än bara.

Nu är snart 2010 slut. Ett år går ändå väldigt fort när man tänker efter.
Hmm det är svårt att sammanfatta ett helt år.
Nova har iaf haft sin första födelsedag. Hon har fått en liten kusin på sin pappas sida.
Moster Lotta och familj har varit här och hälsat på två gånger :)
Hon har även börjat dagis.
Jag och daniel har gjort om lite här hemma. Målat båda sovrummen, tapetserat i hallen.
Vi har även fått nya golv.
Köpt nya möbler och sånt har vi med gjort.
Novisen har haft sin första magsjuka nu med.
Vi har varit på bröllop med jag och Nova.

Min älskade syster har gjort om bilden här på min blogg med. Tack gumman du är bäst.

1 kommentar: