lördag 6 augusti 2011

Besök

Igår på förmiddagen så gick Nova bort till Marita en sväng. Då passade jag på att plocka lite på vinden. Sen gick jag och hämtade Nova och körde henne till dagis för jag skulle jobba.
På jobbet så hade vi iaf lite mer att göra än tidigare i veckan.
Sen gick jag och handlade och hämtade Nova på dagis.
När vi kom hem så började jag med maten. Så kom linda och Liam med Marcus och Alex.
Så vi åt kyckling ris och sallad. Det va jätte gott.
Vi hade jätte trevligt.
När dom hade åkt så kom negjimije hit en stund.

Idag på morgonen så försov jag mig men hann till jobbet i tid iaf. Tur att jag har en ängel till mamma som körde Nova till dagis för annars hade jag aldrig hunnit till jobbet i tid.

Nu har jag och Nova precis nästan kommit hem. Så nu är det mys i soffan med Pippi Långstrump.
Sen blir det att hämta Daniel på jobbet senare och sova tidigt idag.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar