lördag 1 januari 2011

Nytt år

Igår hade jag en super trevlig kväll med familj och vänner.
Vi åt god mat och hade det trevligt. Till mat blev det racklet och efterätten blev chokladmousse med hallon och grädde.
Tom, Andreas, Angelica, Anton och björn va här och firade nyår med oss.
Jag kom inte i säng förrän halv 4 i natt.
Då hade Anton och Björn precis gått och Daniel och tom hade precis somnat på soffan.
Nova la jag strax före 12 då orkade hon inte va med mer.
Vi spelade spel och bara snacka skit hela kvällen och lyssnade på muski. Helt underbart och alldeles lagom:)

Idag gick vi inte upp förrän vid 11 tiden. Nova vaknade en gång vid 9 då bar Daniel in henne till oss och hon somnade om igen. Dagar som dessa när det varit en sen kväll uppskattar man att man har en morgon trött liten tjej. Vi gick upp och drack lite kaffe och sen åkte Tom hem vid halv 1.
Då lagade jag lite mat och så satte vi oss och tittade på några avsnitt. Så idag har varit en lugn dag. Jag och Nova har varit hos Peter och Marita en sväng på kvällen bara. När vi kom från dom så tog vi ett bad och sen la jag Nova.
Nu väntar jag på att Daniel ska spela klart.

Nytt år och nya möjligheter.
Undra vad detta året har att erbjuda.

Grattis till Angelica och Daniel till eran förlovning igår med :)

Hoppas alla hade en bra nyår och jag hoppas att alla får ett bra 2011:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar