fredag 20 april 2012

Fredag


Då va det fredag igen. Denna helgen är jag ledig med så det är ännu bättre. Började med att jobba idag på förmiddagen. Slutade vid tre idag. Nova och daniel har varit lediga idag med, så dom har lång helg dom.
När jag kom hem från jobbet så blev det lite gos med Nova. Hon ville att vi skulle leka och läsa saga på hennes rum så det gjorde vi. Sen va det dags att laga middag.
Efter det så har jag städat och städat.
Nova tog ett bad och då passade jag på att dammsuga.
Har tvättat med.
Sen efter att Nova hade badat så somnade hon så gott i soffan.
Så jag skurade golven och passade på att storstäda på hennes rum så nu är det rensat och i ordning där inne.
Så har jag plockat lite över allt.
Blänken som vi köpte till köket står också på plats :)
Nu tycker jag att jag gjort mitt för idag. Får fortsätta städa i morgon för nu orkar jag inte mer för idag och nu är klockan mycket.
Nu blir det att läsa en stund sen sova.

Natti natti hoppas alla får en trevlig helg!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar