söndag 29 april 2012

Slut på helgen

Ja då va det söndag kväll och helgen är över för denna gången. Det har varit jobb helg. Men jag va hemma och va sjuk fredag lördag. Men idag har jag jobbat. Vi hade allt en del att göra på jobbet idag. Det hade dom haft igår med så det är ju kul. Jag gillar att jobba såna dagar då det är fullt ös hela tiden.
Sen efter att jag hade hämtat Nova så åkte vi till Helen för att ta en kopp kaffe bara men vi blev kvar ganska länge. Nu har jag och Nova gisten stund i soffan och nu är det dags att sova. Imorgon är det dagis och jobb igen som gäller. Daniel han sover kvar på jobbet i natt så det blir tomt i sängen själv inatt.
I morgon är det Valborg och lillebrors födelsedag.

Nu säger jag god natt och lägger mig och läser lite innan jag ska sova.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar