söndag 15 april 2012

Middags besök

Idag har jag jobbat. Va en riktigt bra dag på jobbet idag med lagom att göra :)
Efter jobbet så hämtade jag en super trött Nova på dagis. Hon hade varit ute hela dagen och la sig sent igår och upp klockan 6 idag. Så hon somnade i bilen på väg hem och sover för natten. När jag kom hem så började jag med maten för negjimije skulle komma hit och äts mat med :) hon kom strax efter att jag hade börjat så blev lite kaffe och tjöt till matlagning. Gjorde kyckling gryta och ris. Va riktigt gott. Nu har hon åkte blev mycket prat. Så trevligt så :) nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan det är dags att sova. Ska upp och jobba i morgon så blir inte så länge till vaken. Daniel och nova är lediga i morgon så dom har det bra dom men jag är ledig på tisdag, ska bli skönt :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar