tisdag 3 april 2012

Senaste veckan.

I Torsdags så kom Helen och lilla Alice hit en sväng. Nova och Alice gosade massor.
Och vi andra drack kaffe och pratade massa.

Sen på eftermiddagen så åkte jag och Nova och hälsade på Maria. Nova och Nell lekte. Vi fick träffa lilla Tuva med som vi inte träffat innan. Hon fick en vårjacka av oss.
Sen när vi va påväg hem så ringde Daniel och ville åka till torp så det gjorde vi. Sen hem och laga mat och sova.

Ifredags så kom dom och lämnade våran nya säng. Jag skulle ha jobbat men fick ledigt. Fick hjälp av snälla Peter att bära in den.
Den blev super bra så skön så. Den är högre än våran gamla så Nova kom först inte upp i den. Men hon lärde sig snabbt.
I helgen har vi jobbat.
Idag skulle vi varit lediga men jag fick åka och jobba en sväng.
När jag kom hem så va mamma här och hämtade våran gamla säng.
Sen har vi lagat mat och bara tagit det lugnt. Vi är super förkylda så orken är inte riktigt bra just nu.
Fick min nya telefon igår med :)
Nu ska jag gosa lite med lillan innan det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar