lördag 21 april 2012

Underbar Lördag

Idag vaknade Nova strax efter 8 så jag gick upp och satte på en film åt henne sen gick jag och la mig igen. Halv sov igen till typ halv 10. Då gick jag upp och duscha och gjorde mig i ordning. Sen kom Helen och Alice hit. Vi drack lite kaffe först. Sen packade vi lite picknick och gick till lekplatsen som Nova tjattat om sen igår kväll.
Sen när vi gick hem så köpte vi med oss kina mat. Så vi gick hem och åt och halv tittade på en film samtidigt. Sen gick jag och köpte lördags godis till Nova och så blev det chokladpudding med.
Nova har inte sovit middag idag så vid halv 7 när hon gick in på sitt rum så däckade hon.
Vid 8 gick Helen och Alice hem blev en hel dag med dom idag :)
Nu sitter jag och slöar halvt till tven och halvt till datorn.
Har varit en riktigt skön lördag idag.

Har inget planerat i morgon heller så vi får väl se vad som händer i morgon.
Nu ska jag nog läsa lite.

Hoppas alla haft en bra lördag och hoppas alla får en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar