lördag 19 februari 2011

Grattis till min lilla tjej.

Idag är en stor dag. Det är Novas 2 års dag.
Nu på morgonen har hon fått packet av oss. Hon fick ett bord och stolar. Så fick hon Hello Kitty lego och en målar bok.
Hon badade förut och sen satte hon sig och målade i boken direkt efter det.
Nu har vi bakat tårta. Nu här hon jätte trött.

Igår så jobbade jag först och sen gick jag direkt och handlade till kalaset.
Fick sluta vid 5 för underbara Ann kom och tog mina sista timmar.
Så städade jag igår kväll och har städat lite mer nu på morgonen.
Om en stund kommer Peter och Marita hit och senare i eftermiddag kommer mamma och dom.
I morgon kommer Daniels familj och några fler.
Det blir fullt hus här i helgen.
Men så ska det ju va när man har kalas när någon fyller år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar