tisdag 15 februari 2011

Lugn dag

I morse gick vi upp ganska tidigt. Jag gick upp vid halv 7. Då hade daniel redan gått till jobbet. Nova vaknade vid kvart i 7 vilket va precis lagom för att vi skulle hinna göra oss i ordning och åka till mitt jobb. Så idag behövde jag inte väcka henne för att vi skulle i väg. Det brukar jag få göra när vi ska i väg ganska tidigt. När vi kom till jobbet gick Nova till dörren och blev arg för att jag inte öppnade den. Jag hade inga nycklar och vi va först där så vi fick vänta på Carina. Mötet gick bra och Nova va nöjd och glad den mesta delen.

Efter mötet så gick vi hem till Angelica och drack kaffe och Nova rev ut alla mayas saker från hennes rum.
Sen gick vi hem och åt lunch blev inte så nyttig lunch idag för det blev våfflor för det va jag sugen på och det går ganska fort. Sen somnade Nova när jag höll på att plocka disk och hängde tvätt. Men hon sov inte mer än 20 minuter så jag fick inte vila som jag tänkte. Jag har varit jätte trött och haft ont i huvudet idag. Men vi satt kvar i soffan och tittade på tv och gosade så det va skönt. Sen lekte vi lite och så.
Sen lagade vi mat innan daniel kom hem från träningen. Blev spagetti och köttfärssås. Daniel va väldigt hungrig när han kom så det va ju bra att maten va klar.
Sen busade vi lite. Så la jag Nova vid strax efter 8 för i morgon behöver vi inte gå upp tidigt. Jag tror att hon hade saknat sin pappa lite för hon blev väldigt glad när han kom.
När hon hade somnat gick jag till mamma för jag va jätte gotte sugen sp jag kollade om hon hade nått hemma så jag tog lite chips och några rollo. Så gick jag hem och kollade på tv.
Nu ska jag sova jag är jätte trött. Det är tur att jag inte börjar jobba tidigt i morgon för då kan jag sova lite på morgonen i morgon om nu inte Nova vaknar tidigt.
God natt.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar